تذکرات مهم و دستورالعمل ها

یاد آوری نکات مهم جهت صدور بارنامه بر خط

۱- مهلت دریافت کد رهگیری بارنامه هایی که به هر دلیل امکان دریافت کد برای آنها میسر نشده در حال حاضر ۳ روز می باشد.

۲- حداکثر مهلت ابطال یک بارنامه دو روز می باشد – بارنامه ای که باطل گردیده و به سرور ارسال شده امکان بازگشت ندارد.

۳- صدور بارنامه جهت رانندگان و کامیون های غیر فعال موجب ارجاع شرکت به کمیسیون خواهد شد.

۴- الزاما فقط می بایست از نسخه ۹۳٫۳ سبا استفاده شود .

۵- بارنامه هایی که خارج از مهلت دریافت کد  رهگیری به سازمان ارسال گردند به رنگ بنفش در آمده و کد صفر به آنها تعلق خواهد گرفت . حداکثر زمان دریافت کد صفر در این موارد ۱۵ روز می باشد.از ارسال مجدد این بارنامه ها جهت دریافت کد رهگیری جدا خودداری نمایید.

۶- بارنامه باطله ای  که به رنگ خاکستری در آمده لازم است از باطلی خارج گردیده  آنرا چاپ نموده و سپس باطل نمایید.

۷- کامیون های بالای عمر ۴۰ سال اجازه بارگیری از بندر امام خمینی (ره) به خارج از استان را ندارند. در صورت صدور بارنامه سیستم خطای ۴۰۰۵۷۰ را اعلام خواهد نمود.

۸ – با توجه به اینکه طرح بیمه آنلاین در استان خوزستان بر عهده بخش پشتیبانی ای تی اهواز قرار گرفته ، در صورت بروز مشکل در نرم افزار بیمه انلاین با نماینده ای تی انجمن شهرستان خود و یا مدیر بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۹-  هنگام عدم دریافت کد رهگیری این مسائل را بررسی نمایید : اتصال اینترنت بر قرار باشد / ساعت کامپیوتر دقیق تنظیم شده باشد / آخرین نسخه نرم افزار سبا نصب شده باشد.

۱۰- جهت بهبود عملکرد سیستم حداکثر به طور هفتگی آنتی ویروس را بروز نمایید.

این مطلب دارد ۲ نظر

  1. نام کاربری* می‌گه:

    درمورد کد صفر دربارنامه توصیحات بیشتری دادشود

  2. khayatpour می‌گه:

    در صورتیکه بارنامه ای خارج از بازه زمانی که برای دریافت کد رهگیری مشخص شده – که فعلا حداکثر سه روز پس از صدور بارنامه است – برای سرور سازمان ارسال شود به این بارنامه کد رهگیری تعلق نمی گیرد (یا به عبارتی کد رهگیری اش صفر می باشد) ولی اطلاعاعت این بارنامه در سرور سازمان ثبت شده است ولی بدون کد رهگیری.